flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Папір для друку

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.

(на виконання вимоги пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України, від 11.10.2016 року № 710, «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (постанову доповнено пунктом 41 згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 р. № 1266)

 

Інформація для оприлюднення (Ідентифікатор закупівлі    UA-2023-06-30-007523-a)

https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-06-30-007523-a

1

Назва предмета закупівлі

Папір для друку формату А4 (код за ЕЗС ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне)

2

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

Обґрунтування необхідності закупівлі даного виду товару – замовник здійснює закупівлю даного виду товару, оскільки він за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника.

 

Назва предмета закупівлі

Папір для друку формату А4

Код ДК 021:2015

30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне

Назва товару номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі

Папір для друку

30197630-1

Необхідні технічні характеристики предмета закупівлі

Папір для друку формату А4 клас В або вище, кількість аркушів в пачці 500 аркушів, запаковано у вологостійку упаковку

Кількість поставки товару

800 пачок.

Місце поставки товару

14000, м. Чернігів, вул. Гетьмана Полуботка, 2.

Строк поставки товару

до 01.09.2023 року включно

 

Мета використання товару: для задоволення потреб у забезпеченні діяльності Замовника.

3

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення

Очікувана вартість предмета закупівлі становить: 125000,00 грн (сто двадцять п’ять тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ.

Відповідно до пункту 14 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178

та статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII з урахуванням вищевказаної постанови,

закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону.

Строк поставки: до 01.09.2023 року включно.

Строк дії договору: до 31.12.2023 року.

Обсяг закупівлі може бути зменшено, залежно від фактичного обсягу видатків Замовника.

Місце поставки: вул. Гетьмана Полуботка, 2, місто Чернігів, 14000.