З 29 жовтня 2025 року у Чернігівському апеляційному суді у зв’язку з технічними обставинами тимчасово призупиняється відправка поштової кореспонденції, у тому числі:
- рекомендованих листів;
- рекомендованих листів із зворотним повідомленням;
- судових повісток із зворотним повідомленням.
З метою своєчасного повідомлення учасників судових проваджень про день і час судових засідань суд рекомендує:
- при зверненні до суду зазначати всі відомі засоби зв’язку — актуальні (офіційні) електронні адреси, номери телефонів (власні та інших учасників судового процесу);
- використовувати сучасні альтернативні способи отримання процесуальних документів та іншої інформації із суду, а саме:
- оформити підписку на отримання документів на електронну пошту;
- телефонувати до Єдиного контакт-центру судової влади України за номером 0-800-501-492 (дзвінки безкоштовні по всій території України);
- отримувати процесуальні документи електронною поштою через підсистему «Електронний суд».
Щоб стати активним користувачем підсистеми «Електронний суд», необхідно:
- зареєструватися в системі обміну електронними документами між судами та учасниками судового процесу (створити поштову скриньку електронного суду) на офіційному вебпорталі судової влади України — https://id.court.gov.ua/ ;
- якщо справа не відображається у вашому особистому електронному кабінеті, подати через підсистему «Електронний суд» заяву про внесення даних РНОКПП (або коду ЄДРПОУ) до додаткових відомостей про учасника справи, у якій зазначається ваш РНОКПП. Це необхідно для ідентифікації особи та надання доступу до електронних матеріалів справи.
Інформацію щодо призначення дати та часу розгляду справ можна отримати на офіційному вебсайті суду у розділі
«Громадянам» → «Списки справ, призначених до розгляду»,
з текстами судових рішень — у Єдиному державному реєстрі судових рішень